Yeni teknoloji ve stratejiler geliştirerek sektörümüzde her yönüyle lider bir dünya markası olma amacı doğrultusunda;
ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKAMIZ
-
Mevcut pazar payını sürekli artırarak finansal büyümeyi gerçekleştirmek amacı ile bir önceki yılın Satış Cirosunu tutar olarak artırmayı
-
Pazarın taleplerine cevap verebilmek için üretim miktarını bir önceki yıla göre artırmayı,
-
Müşteri memnuniyet ve şikâyetlerini değerlendirerek iyileştirme çalışmaları yapmayı,
-
Sektörümüze ait teknolojik gelişmeleri yakından takip etmek, uygulamak ve maliyet düşürme çalışmaları yaparak müşteri beklentilerini karşılamayı,
ISO 14001 ÇEVRE VE ISO 45001 OHSAS YÖNETİM SİSTEMLERİ POLİTİKAMIZ
-
Doğal kaynakları (Hammadde, enerji, su vd.) verimli kullanarak, toplam faaliyet alanlarında tükettiğimiz su ve elektrik miktarlarının üretime oranlarına göre her yıl azaltmayı,
-
Üretimimiz sırasında ortaya çıkan atıkları azaltarak, geri dönüşümü ile yeniden değerlendirmesini sağlamak, yıllık hurda satış miktarını üretim miktarına göre altında tutmayı,
-
Atıklarımızı Atık Yönetim Planı ile yasal şekilde bertarafını sağlayarak çevre kirliliğini (Hava-Toprak-Su-Gürültü) önlemeyi,
-
Kazasız üretim için, çalışan temsilcilerinin katılımı ile ISG-ÇEVRE kurul toplantıları ile çalışma ortamlarını güvenli, sağlıklı ve çevreye duyarlı hale getirmeyi
-
Çalışma alanımız içeresine giren alt yüklenici personel, stajyer ve ziyaretçiler de dâhil olmak üzere tüm çalışanlarımızın sağlığını korumak ve iş güvenliğini sağlamayı,
İSO 27001 BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKAMIZ
-
Bilgi güvenliği tehditlerinin etkisini azaltarak bilginin kullanılabilirliğini, bütünlüğünü ve gizliliğini korumayı,
-
Kritik iş süreçlerinde yaşanabilecek kesintilerin önüne geçmek, geçilemediği durumlarda hedeflenen kurtarma süresi içerisinde süreçleri tekrar çalışabilir hale getirmeyi,
ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE ŞİKAYETLERİ YÖNETİM SİSTEMİ
-
Müşteri memnuniyetini sağlamayı ve artırmayı,
-
Müşterilerinin şikayetlerini ya da taleplerini kolayca iletmesini
-
Şikayetleri ve talepleri adil, şeffaf ve dikkatli bir şekilde değerlendirmeyi,
-
Müşteriye geri bildirimlerin mümkün olan en kısa sürede yapılarak müşteri memnuniyetini sağlamayı,
SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK KURALLAR POLİTİKAMIZ
-
Çalışanlarımız arasında dil, din, ırk, cinsiyet, siyasi düşünce, mezhep, yaş ve fiziksel ayrım gözetmeksizin; güvenli ve sağlıklı bir ortamda uyum içeresinde çalışmalarını sağlamayı,
-
Çalışanlarımızın ve ilgili tarafların etik kurallar çerçevesinde çalışmalarını sağlamayı,
GENEL
-
Acil durum, doğal afetlere karşı siber saldırılara hazırlıklı olmak için yılda iki defa tatbikat yapmayı,
-
İşletmemizin bütün seviyelerinde, kurum ihtiyaçlarını ve beklentilerini karşılamak için çalışan başına ortalama eğitim süresini artırmayı,
-
Tehlikelerimizi tespit etmek ve tespit edilen riskleri değerlendirmek en aza indirmek veya ortadan kaldırmak için kaynak ayırmak, çalışmalar yürüterek risklerin olasılık ve etkilerini düşürmeyi,
-
Yürürlükteki yasal gereklilikleri ve diğer şartları yerine getirmeyi
-
Yönetim sistemlerimizin etkinliğini sürekli denetleyerek ve gerekli görülen sürekli iyileştirmeleri gerçekleştirerek uygulanabilir şartları sağlamak ve yürütmeyi,
-
Sosyal sorumluluk projeleri üretmek ve var olan projelere destek vermek
KURUMSAL
FAALİYETLER
İLETİŞİM
Bizi Takip Edin